Już niebawem ma wystartować nowa kampania wizerunkowa sieci komórkowej T-Mobile (Polska Telefonia Cyfrowa). Według przedstawicieli operatora będzie ona pokazywać, że T-Mobile jest nowoczesny i otwarty na przyszłość. Co więcej, ma ona wskazywać, że operator komórkowy zamierza wyjść z usługami poza swój dotychczasowy biznes telekomunikacyjny.
Niedawno Miroslav Rakowski, prezes PTC, zapowiedział, że firma zamierza zdecydowanie szerzej współpracować z zewnętrznymi partnerami i oferować ich usługi po swoją marką. Prezes T-Mobile mówi m.in. o ochronie zdrowia (zdalny monitoring pacjentów), o usługach finansowych, monitoringu np. pojazdów oraz branży energetycznej.
Reklamy T-Mobile mają budować wizerunek marki, wskazując, że jest ona gotowa na tego typu przedsięwzięcia.
Część kampanii bazuje na materiałach z centrali T-Mobile. Autorem pomysłu i egzekucji jest agencja DDB Tribal. Adaptację na polski rynek wykonała agencja G7, planowaniem i zakupem mediów zaś zajął się dom mediowy Starcom.
Poprzednia kampania wizerunkowa T-Mobile prowadzona w maju i czerwcu ub.r. (pisaliśmy o niej w MMP24 30.05.2012 r.) rok po rebrandingu Ery na T-Mobile koncentrowała się na teraźniejszości, podkreślała jakość sieci, natomiast ta zbliżająca się ma być bardziej o przyszłości.