Kraj

T-Mobile z ofertą mobilnego internetu dla domów, ruszy duża kampania

To będzie kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgkAu0KBNQlM%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska wychodzi na rynek z ofertą Nielimitowanego Internetu Domowego. Będą dwie opcje, różne pod względem maksymalnej prędkości: do 20 Ms/s za 45 zł miesięcznie i do 60 Mb/s za 55 zł. Prędkości minimalnych operator nie gwarantuje. Zaletą rozwiązania T-Mobile ma być prostota: klient kupuje za 199 zł router Huawei z kartą w środku, przychodzi do domu, włącza urządzenie i od razu ma bezprzewodową sieć.

Właśnie to i aspekt cenowy będzie operator wskazywał w kampanii.

Frederic Perron, chief commercial officer T-Mobile Polska, zapewnia, że usługa będzie działać w całym kraju, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach oraz na obszarach wiejskich. Aby to zapewnić, T-Mobile zagęści jeszcze sieć swoich stacji bazowych LTE, nadajników komórkowych – obecnie ma ich 9,9 tys., a do końca br. będzie 10,1 tys.

Wybraną prędkość internetu domowego T-Mobile będzie można zmienić w każdej chwili w czasie trwania umowy (raz w cyklu rozliczeniowym). 

Perron przekonuje, że internet LTE z powodzeniem może być alternatywą dla stacjonarnych łączy, zwłaszcza tych słabszej jakości.

Dla klientów dodatkową zachętę ma stanowić 30-dniowy okres próbny: jeśli klient nie będzie zadowolony z szybkości, będzie mógł zwrócić sprzęt bez zobowiązań i zapłaci tylko za tyle, ile dni z niego korzystał.

O tym, że to dla operatora kluczowy projekt świadczy wysokość inwestycji, w tym także marketingowych – kampania Nielimitowanego Internetu Domowego będzie największą z tegorocznych, a zaplanowano ją prawie już do świąt Bożego Narodzenia.

Dla T-Mobile Polska pracują: agencja reklamowa Bridge2Fun (kreacja), Agencja Warszawa (social media) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów), LiquidThread (online) oraz ARC Worldwide (BTL).