Operator komórkowy T-Mobile Polska wychodzi na rynek z ofertą Nielimitowanego Internetu Domowego. Będą dwie opcje, różne pod względem maksymalnej prędkości: do 20 Ms/s za 45 zł miesięcznie i do 60 Mb/s za 55 zł. Prędkości minimalnych operator nie gwarantuje. Zaletą rozwiązania T-Mobile ma być prostota: klient kupuje za 199 zł router Huawei z kartą w środku, przychodzi do domu, włącza urządzenie i od razu ma bezprzewodową sieć.
Właśnie to i aspekt cenowy będzie operator wskazywał w kampanii.
Frederic Perron, chief commercial officer T-Mobile Polska, zapewnia, że usługa będzie działać w całym kraju, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach oraz na obszarach wiejskich. Aby to zapewnić, T-Mobile zagęści jeszcze sieć swoich stacji bazowych LTE, nadajników komórkowych – obecnie ma ich 9,9 tys., a do końca br. będzie 10,1 tys.
Wybraną prędkość internetu domowego T-Mobile będzie można zmienić w każdej chwili w czasie trwania umowy (raz w cyklu rozliczeniowym).
Perron przekonuje, że internet LTE z powodzeniem może być alternatywą dla stacjonarnych łączy, zwłaszcza tych słabszej jakości.
Dla klientów dodatkową zachętę ma stanowić 30-dniowy okres próbny: jeśli klient nie będzie zadowolony z szybkości, będzie mógł zwrócić sprzęt bez zobowiązań i zapłaci tylko za tyle, ile dni z niego korzystał.
O tym, że to dla operatora kluczowy projekt świadczy wysokość inwestycji, w tym także marketingowych – kampania Nielimitowanego Internetu Domowego będzie największą z tegorocznych, a zaplanowano ją prawie już do świąt Bożego Narodzenia.
Dla T-Mobile Polska pracują: agencja reklamowa Bridge2Fun (kreacja), Agencja Warszawa (social media) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów), LiquidThread (online) oraz ARC Worldwide (BTL).