Kraj

T-Mobile zamyka Freeyah

Nie pomogła intensywna kampania reklamowa - operator likwiduje swój komunikator ze względu na nikłe zainteresowanie.

Rok od uruchomienia darmowego komunikatora głosowo-tekstowego o nazwie Freeyah dla użytkowników marki Heyah jej operator – Polska Telefonia Cyfrowa (sieć T-Mobile) – rezygnuje z tej usługi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fpb_3nOvneVs%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Przypomnijmy: komunikator Freeyah PTC udostępniła w marcu ub.r. (pisaliśmy o tym w MMP24 06.03 ub.r.). Umożliwiał nieograniczone i bezpłatne rozmowy oraz SMS-y pomiędzy jej użytkownikami. Rozmowy odbywały się w technologii VoIP (głos jest transmitowany poprzez sieć internetową). Co więcej, korzystając z Freeyah, klient nie płacił za transmisję danych.

Jego wprowadzenie zbiegło się z gruntownym odświeżeniem wizualizacji i komunikacji marki Heyah, czemu towarzyszyła intensywna trzymiesięczna kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie, radiu, kinach i na outdoorze. Przygotowały ją agencja reklamowa G7, agencja interaktywna Engine i dom mediowy Starcom.

Operator zakładał, że w ciągu roku z komunikatora będzie korzystać ok. 300 tys. użytkowników. Teraz przyznaje, że zainteresowanie było mniejsze i stąd decyzja o rezygnacji z usługi.