Agencja Leo Burnett przed zbliżającym się konkursem reklamowym KTR postanowiła zaprezentować na nim jeden ze swoich pomysłów – dwie odsłony prasowej kampanii pralni Supra. Jak przyznał Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett, pierwotnie był to pomysł opracowany dla jednego z brandów P&G, który jednak nie zdecydował się na jego wykorzystanie. Podobnie Indesit, któremu także zaproponowano te layouty.
– Szkoda nam było tego pomysłu – powiedział Heinze – więc zaproponowaliśmy tę kampanię właścicielowi sieci pralni Supra. Jemu bardzo się spodobały. Po publikacji we własnych materiałach firmowych zdecydował się na kampanię w mediach.
Jednak publikacji tej kampanii odmówiły “Super Express” i “Fakt”. – Ta kampania będzie miała swoje prawdziwe odsłony, trwają rozmowy z kilkoma innymi tytułami – powiedział Heinze.
Tomasz Hilt, CEO agencji i grupy Leo Burnett w Polsce, uważa jednak, iż nie jest to sprawa warta krucjaty. – Mamy do zgłoszenia na KTR wiele innych naszych prac i z tej najprawdopodobniej po prostu zrezygnujemy w kontekście konkursu – powiedział Hilt.