Kraj

Tabloidy odmówiły publikacji reklam autorstwa Leo Burnett

Przed konkursem KTR agencja chciała pochwalić się swoim pomysłem w mediach.

Tabloidy odmówiły publikacji reklam autorstwa Leo Burnett
Tabloidy odmówiły publikacji reklam autorstwa Leo Burnett
Agencja Leo Burnett przed zbliżającym się konkursem reklamowym KTR postanowiła zaprezentować na nim jeden ze swoich pomysłów – dwie odsłony prasowej kampanii pralni Supra. Jak przyznał Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett, pierwotnie był to pomysł opracowany dla jednego z brandów P&G, który jednak nie zdecydował się na jego wykorzystanie. Podobnie Indesit, któremu także zaproponowano te layouty.

– Szkoda nam było tego pomysłu – powiedział Heinze – więc zaproponowaliśmy tę kampanię właścicielowi sieci pralni Supra. Jemu bardzo się spodobały. Po publikacji we własnych materiałach firmowych zdecydował się na kampanię w mediach.

Jednak publikacji tej kampanii odmówiły “Super Express” i “Fakt”. – Ta kampania będzie miała swoje prawdziwe odsłony, trwają rozmowy z kilkoma innymi tytułami – powiedział Heinze.

Tomasz Hilt, CEO agencji i grupy Leo Burnett w Polsce, uważa jednak, iż nie jest to sprawa warta krucjaty. – Mamy do zgłoszenia na KTR wiele innych naszych prac i z tej najprawdopodobniej po prostu zrezygnujemy w kontekście konkursu – powiedział Hilt.