Kraj

Tadeusz Żórawski w Molecular BBDO

Objął stanowisko global e-commerce strategy directora.

Tadeusz Żórawski w Molecular BBDO
Tadeusz Żórawski pokieruje na szczeblu globalnym rozwojem strategii spółki Molecular BBDO. Będzie realizował strategie rozwoju dla marek, które chcą zwiększyć zyski z e-commerce oraz są gotowe na wprowadzanie nowości digital commerce, takich jak social commerce, image commerce, automated commerce i innych.

Żórawski przeszedł drogę od junior media planera do roli lidera domów mediowych – Universal McCann (obecnie UM) i PHD. Wspierał w rozwoju m.in. takie marki jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Onet.pl, PLL LOT, Allegro.pl, PKO Bank Polski. Przez ostatnie lata był związany z branżą e-commerce i nowymi technologiami. Wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Ommnichannel w The Heart Tech. Doradzał również SaveCart – firmie oferującej marketing automation dla sklepów online. Jest pomysłodawcą i liderem Smart Human – warsztatów i konferencji poświęconych technologii smart. Prowadził również projekt mediowy w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA. Jest ekspertem IAB i członkiem Rady Programowej Forum IAB oraz konferencji Interact organizowanej pod auspicjami IAB Europe.