Kraj

Tailor Made dla marki Luksja

Agencja prowadzi działania digitalowe i rozpoczyna współprace z influencerką.

Tailor Made dla marki Luksja
Tailor Made PR poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja (Sarantis), tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii, a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów wideo, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej kampanii prowadzona będzie w okresie październik-listopad 2020.

Jesienna kampania to kolejna wspólna akcja Tailor Made PR i marki Luksja. Wszystkie działania prowadzone są pod hasłem “Twój pierwszy krok do pielęgnacji”, objawiającej się w codziennych, małych nawykach.
Główną osią tegorocznej komunikacji jest współpraca z ambasadorem kampanii – znaną influencerką, który pojawi się w materiałach kreatywnych stworzonych przez Tailor Made PR. Działania ambasadorki będzie też można śledzić w jej mediach społecznościowych.
Tailor Made PR pozyskał projekt w ramach przetargu. Z ramienia agencji za koncepcję kreatywną i strategię odpowiedzialny jest Edwin Zasada – strategy director, natomiast za działania dla klienta odpowiadają Paula Myśliwiec – social media specialist z zespołu social media communication, oraz Magdalena Chodara – senior account executive z zespołu lifestyle brands communication. Agencja koordynuje produkcję materiałów kreatywnych (key visual oraz wideo), współpracę z ambasadorką, influencer marketing oraz współpracę z mediami.