Kraj

Tailor Made PR ponownie dla marki Carex

Marka przygotowała działania promocyjne z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk.

Z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk 15 października Tailor Made PR poprowadzi kampanię digital dla marki Carex (PZ Cussons). Działania agencji obejmują opracowanie koncepcji i strategii komunikacji, produkcję materiałów wideo, współpracę z influencerką, zakup mediów online oraz komunikację PR.
Akcja wizerunkowa w oparciu o influencer marketing ma w humorystyczny sposób edukować konsumentów, jak prawidłowo myć ręce. W ramach aktywacji w sieci pojawią się cztery wideo z udziałem znanej influencerki. Filmy będzie można zobaczyć zarówno w jej mediach społecznościowych, jak i kanałach własnych marki Carex.
Z ramienia agencji za strategię i kreację odpowiada Edwin Zasada – stategy director z zespołu Social Media Communication. Kampanię realizują Paula Myśliwiec – social media specialist pod nadzorem Dominiki Zioło – client service director. Marka Carex jest długoletnim klientem Tailor Made PR.