Kraj

Marketing

Przetargi

Tailor Made PR poszerza portfolio o klientów z branży auto-moto

Agencja współtworzy projekty dla Inchcape, dealera BMW i Mini, oraz marki Peroni będącej sponsorem teamu Formuły1.

Tailor Made PR poszerzyło grono klientów z branży motoryzacyjnej. Jest to część rozwijanej strategii, zakładającej zwiększenie kompetencji z zakresu obsługi klientów i projektów o tej tematyce. Ostatnio pozyskane briefy to Inchcape, autoryzowany dealer samochodów BMW i Mini, oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1. W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors. Dla tego klienta realizowana będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social mediach. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska, account director.