Kraj

Tarczyński ruszył z nową kampanią [wideo]

Produkt przedstawiony jest jako uniwersalna mięsna przekąska premium.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_AUVQZodqM4%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa kabanosów Extra i Cienkich Exclusive firmy Tarczyński. Produkt z portfolio producenta przedstawiony jest jako uniwersalna mięsna przekąska premium, uznana przez koneserów smakołyków.

Kampania potrwa do końca marca; będzie obecna w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Za kreację reklam odpowiada agencja GPD Advertising. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.