Kraj

Tauron rusza z kampanią swojego programu rabatowego

Kampanię przygotowały agencja Hand Made i Starcom.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4h_CkgPDJZM%22%7D
Jak informowaliśmy w MMP24.pl 4 października br., firma energetyczna Tauron wprowadziła własny program rabatowy o nazwie Rabator i ruszyła z promującą go kampanią reklamową w mediach.

Tauron reklamuje, że klient indywidualny, który skorzysta z nowej oferty na zakup prądu i gazu, może oszczędzić do 200 zł, przedsiębiorca zaś nawet do 250 zł.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Hand Made, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.