Przetargi

Tauron wybrał cztery agencje reklamowe

Wartość budżetu to niecałe 2,5 mln zł.

Tauron Sprzedaż zakończył przetarg na obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Firma ostatecznie wyłoniła cztery agencje: Czart, DSK, S4 i Twożywo. Do postępowania zgłosiło się 15 agencji. Wartość budżetu to niecałe 2,5 mln zł.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych, przygotowywanie projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywanie koncepcji kreatywnych dla grup produktów, opracowywanie koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych czy przygotowywanie projektów programów lojalnościowych.