W reklamie przygotowanej przez agencję TBWA Media Arts Lab z Los Angeles Apple chce uwypuklić swobodę, jaką daje korzystanie z ładowanych bezprzewodowo słuchawek AirPods. Założenie kreatywne tego spotu przypomina to, co wcześniej widzieliśmy w wielokrotnie nagradzanej reklamie HomePoda w reżyserii Spike’a Jonze: muzyka potrafi zmieniać codzienne doświadczenia w niesamowite, wykraczające poza ograniczenia materialnej rzeczywistości przeżycia.
Yoann Bourgeois, francuski akrobata, choreograf i reżyser, stworzył niezwykłą sekwencję ruchów i sam wystąpił w spocie. Jako podkład muzyczny wykorzystano rozszerzoną wersję utworu “I Learnt Some Jazz Today” napisanego przez wschodzącą gwiazdę – producenta i kompozytora Tessellated. Reżyserem spotu jest Oscar Hudson, który wcześniej zabłysnął m.in. eksperymentalnym 15-minutowym filmem docu-fiction “Joy in People” nakręconym z ukrycia podczas piłkarskich mistrzostw Euro 2016. Za film ten otrzymał w ub.r. nagrodę Short of the Year oraz nagrodę publiczności na festiwalu w Rotterdamie.