Zagranica

TBWA Media Arts Lab reklamuje nowe słuchawki AirPods

Niezwykłą choreografię do spotu zaprzeczającego prawu ciążenia stworzył Yoann Bourgeois.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyyNtm0LZiKc%22%7D
W reklamie przygotowanej przez agencję TBWA Media Arts Lab z Los Angeles Apple chce uwypuklić swobodę, jaką daje korzystanie z ładowanych bezprzewodowo słuchawek AirPods. Założenie kreatywne tego spotu przypomina to, co wcześniej widzieliśmy w wielokrotnie nagradzanej reklamie HomePoda w reżyserii Spike’a Jonze: muzyka potrafi zmieniać codzienne doświadczenia w niesamowite, wykraczające poza ograniczenia materialnej rzeczywistości przeżycia.

Yoann Bourgeois, francuski akrobata, choreograf i reżyser, stworzył niezwykłą sekwencję ruchów i sam wystąpił w spocie. Jako podkład muzyczny wykorzystano rozszerzoną wersję utworu “I Learnt Some Jazz Today” napisanego przez wschodzącą gwiazdę – producenta i kompozytora Tessellated. Reżyserem spotu jest Oscar Hudson, który wcześniej zabłysnął m.in. eksperymentalnym 15-minutowym filmem docu-fiction “Joy in People” nakręconym z ukrycia podczas piłkarskich mistrzostw Euro 2016. Za film ten otrzymał w ub.r. nagrodę Short of the Year oraz nagrodę publiczności na festiwalu w Rotterdamie.