Kraj

Tchibo wprowadza wariant espresso

Marketer planuje silne wsparcie reklamowe nowego produktu.

Tchibo Warszawa wprowadza na rynek dwa nowe warianty swojej kawy Tchibo: Espresso Sicilia Style i Espresso Milano Style.

Z naszych informacji wynika, że produkty wspierane będą intensywną kampanią reklamową, która ma ruszyć jeszcze w styczniu. Marketer przewiduje, że reklamę w telewizji obejrzy 30 mln widzów. Kampanię w telewizji wspierać będzie reklama outdoorowa oraz działania w internecie (planowane jest 10 mln odsłon).

Wsparcie na poziomie punktów sprzedaży obejmować będzie stojaki prepakowane i materiały POS, gazetki detalistów i hurtowników oraz wsparcie przedstawicieli Tchibo.

Nie udało nam się ustalić, jakie agencje odpowiadają za planowane działania marketingowe Tchibo Espresso. Ostatnią kampanię Tchibo Exclusive 100% Arabica przygotowały agencje Scholz & Friends (kreacja) i Initiative (planowanie i zakup mediów).