Zagranica

Ted Baker z niestandardowymi działaniami w kampanii 360 stopni

Marka współpracuje z agencją interaktywną, a nigdy wcześniej nie pracowała z żadną agencja reklamową czy domem mediowym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiQ5HE_9fiLM%22%7D
Globalna marka odzieżowa Ted Baker wystartowała z kampanią 360 stopni, poprzedzając swoje działania niestandardowymi akcjami w social mediach. W Instagramie pojawiały się grafiki przypominające wyimki z mydlanej opery, ale odgrywanej przez postaci z gry “The Sims”. Kolejne zdjęcia z życia “Keeping up with the Bakers” ukazywały ludziki w ich codziennych czynnościach i przypominały układem operę mydlaną. Za obsługę Instagrama marki od kilku miesięcy odpowiadała agencja Poke. Kadry przypominają nieco plastikowe postaci z filmu “Żony ze Stepford”. Opera mydlana w Instagramie zapowiadała szerokie działania w innych mediach.
Zespół marketingowy Ted Bakera, firma Happy Finish i firma postprodukcyjna Wirewax stworzyły film, w którego fabułę będą mogli ingerować konsumenci. Filmy będą zawieszone na stronie internetowej marki, a także na Asos.com i Nordstrom.com.

(Campaign)