Kraj

Telefony złowione w sieci

Polkomtel chwali się, że w MixPlusie ma najwięcej telefonów za 1 zł.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową swojej marki pre-paid MixPlus. Chwali się w niej, że ma najwięcej telefonów za 1 zł. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu oraz internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfBEwSV8NABQ%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiodącym telefonem w ofercie jest nowa muzyczna Nokia X3 z zewnętrzną anteną 
i radiem grającym również bez słuchawek, dostępna w najniższym doładowaniu, za 30 zł miesięcznie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.