Kraj

Telepizza promuje film "Saga Zmierzch"

Działania crosspromocyjne podejmowane są we współpracy z Monolith Films.

Telepizza promuje film "Saga Zmierzch"
Telepizza we współpracy z Monolith Films promuje premierę drugiej części kinowego hitu “Saga Zmierzch: przed świtem”. Dzięki niej uczestnicy specjalnie przygotowanej promocji będą m.in. mieli możliwość bezpłatnego obejrzenia jednej z czterech poprzednich części “Sagi Zmierzch”. Akcja promocyjna filmu będzie wsparta działaniami w Facebooku, na stronie WWW, reklamą w materiałach BTL oraz pudełkach od pizzy.

Premiera filmu odbędzie się w piątek 16 listopada, ale działania w lokalach Telepizzy już się rozpoczęły. Pierwsi fani filmu, którzy złożyli zamówienie za co najmniej 21 zł, odebrali specjalne kody, dzięki którym mogą bezpłatnie obejrzeć na stronie internetowej www.cineman.pl jedną z czterech poprzednich jego części. Promocja filmu odbywa się m.in. na stronie internetowej www.telepizza.pl, na której podane są szczegółowe zasady promocji.

To nie pierwsze działania crosspromocyjne podejmowane przez Telepizzę w ostatnim czasie. Oprócz Monolith Films spółka współpracowała do tej pory z takimi partnerami, jak: Wrigley’s, Develay, Algida, Hasbro, Polkomtel czy Eurozet.

Współpraca Telepizzy z Monolith Studio potrwa miesiąc i będzie realizowana we wszystkich 114 lokalach.

Działania Telepizzy w Polsce wpisują się w trend promujący pizze jako “pokarm kinomanów”. W USA Domino’s Pizza współpracuje z Lionsgate i do każdej zamówionej pizzy dodaje kod, dzięki któremu konsumenci będą mogli obejrzeć online kinowe hity (MMP24 z 31 października).