Telewizja iTV należąca do spółki Telestar SA, której właścicielem jest Hyperion SA, ma nową oprawę graficzną. Aby utrzymać spójność wizerunku, oprawa graficzna stacji została zaprojektowana w odcieniach fioletu, czyli zgodnie z kolorem logotypu iTV.
– Wdrożenie nowej, dynamicznej oprawy wizualnej kanału jest kolejnym etapem zmian, jakie zachodzą w telewizji iTV. Cały czas wprowadzamy do ramówki nowe formaty, rezygnujemy z deficytowych programów. Wcześniej przebudowaliśmy stronę internetową oraz odświeżyliśmy kanał YouTube – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes Telestar SA, dyrektor programowy telewizji iTV. Naszym celem jest zdobycie pozycji lidera wśród stacji o profilu rozrywkowym. Oczywiście nie stanie się to natychmiast. Wierzę jednak, że wzmożone wysiłki oraz konsekwencja w realizacji przyjętej strategii przyniosą oczekiwane efekty – dodaje Bobrukiewicz.
Projekt nowej oprawy graficznej powstał w studiu graficznym telewizji iTV.