Kraj

TeleToon+ ruszy z kampanią

Stacja wprowadza na antenę nowy serial i wspiera go kampanią.

TeleToon+ ruszy z kampanią
Stacja Teletoon+ wystartuje z działaniami promocyjnymi dla nowego serialu “Grachi” (telenowela o szkolnym życiu nastolatków), który zagości na antenie 7 kwietnia. Działania reklamowe rozpoczną się 13 marca i potrwają do końca czerwca. Obejmą prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.

W ramach kampanii reklamowej serial będzie prezentowany w magazynach młodzieżowych “Bravo Girl”, “Fun Club” i “Bravo”. W “Bravo Girl” zostanie zorganizowany konkurs, w ramach którego czytelniczki miesięcznika będę mogły wygrać profesjonalną sesję zdjęciową w stylizacji a la Grachi. Zdjęcia laureatek ukażą się w czerwcowym wydaniu magazynu. Pod koniec marca rusza kampania reklamowa w internecie na takich stronach jak kotek.pl, bravo.pl, tvnplayer, youtube oraz w popularnych serwisach z grami. Kampania w mediach społecznościowych obejmie portale nk.pl i Facebook. Dodatkowo przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia w Multikinie będzie można zobaczyć spoty reklamujące serial przed tytułami dziecięcymi i familijnymi. Działania reklamowe startują 13 marca w magazynie “Fun Club” i zakończą się w czerwcu. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.