Kraj

Telewizja Puls chwali się rekordowymi wynikami w 2013 r.

W całym ub.r. kanał TV Puls miał średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,36 proc., co dało mu szóste miejsce w Polsce.

Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i Puls 2, chwali się, że dzięki cyfryzacji naziemnej telewizji w minionym roku osiągnęła najlepsze wyniki oglądalności w swojej historii.

Kanał TV Puls w całym 2013 r. zanotował średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,36 proc. (SHR, 16-49), co dało mu szóste miejsce w Polsce. TV Puls poprawił swój wynik o prawie 34 proc. w porównaniu z 2012 r. Drugi kanał nadawcy – Puls 2 – w minionych dwunastu miesiącach osiągnął średni udział w rynku na poziomie 1,04 proc. (SHR, 16-49), co dało mu 15. miejsce w kraju.

– Skończył się długo oczekiwany proces cyfryzacji telewizji naziemnej, ale cyfryzacja będzie miała wpływ na polski rynek telewizyjny również w 2014 r. Czekamy na zmianę uniwersów w panelu AGB opartą na jesiennych danych pokazujących, że bezpłatna telewizja naziemna dynamicznie rośnie, oraz na start nowych kanałów, które wzbogacą ofertę NTC – mówi Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

Ubiegłorocznym hitem TV Puls wśród widzów w wieku 16-49 lat był wyemitowany 31 października film “Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły”, który obejrzało 578 tys. widzów (AMR, 16-49), z kolei w Puls 2 największą widownię w skali roku zgromadził jeden z odcinków serialu “13 Posterunek” wyemitowany 30 maja, który obejrzało 196 tys. widzów (AMR, 16-49).