Kraj

Temar wprowadza na rynek sery wegańskie

Polska spółka chce powalczyć na rynku produktów roślinnych marką Veganation.

Na rynku zadebiutowała marka serów wegańskich Veganation. Jak zapewnia firma Temar, właściciel marki, od początku kreowania pomysłu o wegańskiej marce towarzyszyła koncepcja triple bottom line: uwzględnienie kwestii społecznych i środowiskowych było jej podstawą. Marce zależy również na rozwoju świadomości dotyczącej diety roślinnej wśród konsumentów. 
Obecnie w portfolio marki Veganation dostępne są cztery warianty wegańskiego sera: plastry o smaku cheddara, goudy, z dodatkiem pomidora i bazylii oraz o smaku wędzonej goudy. Produkty nie zawierają konserwantów, GMO, soi, glutenu oraz oleju palmowego.
Firma zapowiada, że poszerzenie gamy produktów nastąpi już na początku stycznia 2021, a tym samym produkty Veganation będą dostępne również w innej formie. W portfolio pojawią się feta, parmezan i mozzarella do topienia na pizzy. Produkty dostępne są w cenach 4,99-6,29 zł. Obecnie produkty dostępne są we Frisco.pl, Auchan, w Makro oraz E.Leclerc. Firma pracuje też nad rozszerzeniem dystrybucji w sklepach Selgros. Na rok 2021 firma zapowiada szereg działań prokonsumenckich.
W MMP24 z 8 października informowaliśmy o intensywnej ekspansji marki produktów wegańskich Violife z portfolio Upfield.