Kraj

Tequila obiecuje rezultaty

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila Polska wdraża nowe pozycjonowanie "results driven" i rozlicza się na zasadzie success fee.

Przez nowe pozycjonowanie agencja chce się wyróżniać na rynku jako firma nastawiona na osiąganie z klientem efektów biznesowych. – Prowadząc analizę konkurencji, stwierdziliśmy, że rynek reklamowy jest dziś bardzo homogeniczny. Agencje o różnym rodowodzie dostarczają podobnych usług i naszym konkurentem są dziś nie tylko agencje marketingu zintegrowanego, lecz także reklamowe i interaktywne – mówi Przemysław Wojak, managing partner oraz executive creative director agencji Tequila Polska. – To, co nas wyróżnia, to nastawienie na efekt, a mamy do osiągania efektów odpowiednie narzędzia – dodaje.

Według Przemysława Wojaka jednym z takich narzędzi jest Power Shopping – czyli usługa shoppermarketingowa opracowana na podstawie badań w punkcie sprzedaży. Także doświadczenia zdobyte podczas realizacji takich projektów jak promocje konsumenckie mają pomóc w osiąganiu celów sprzedażowych wraz z klientami.

Agencja ma już dwóch klientów, z którymi rozlicza się na zasadzie success fee, ale nie podaje ich nazw. Ten model wynagradzania ma być coraz częściej stosowany w agencji.