Kraj

Terravita wspiera sprzedaż czekolad deserowych

Terravita rozpoczęła kampanię reklamową czekolad deserowych. Grupę docelową produktu stanowią osoby w wieku 20-39 lat. 'Kampania informuje o istnieniu kategorii,...

Terravita rozpoczęła kampanię reklamową czekolad deserowych. Grupę docelową produktu stanowią osoby w wieku 20-39 lat. ‘Kampania informuje o istnieniu kategorii, jaką są czekolady aromatyzowane. Jesteśmy pierwszym producentem, który ma je w swojej ofercie’ – mówi Tomasz Walczak, kierownik działu marketingu w Terravita. Produkt jest oferowany w czterech aromatach: amaretto, rumowym, koniakowym i pomarańczowym. Kampania pod hasłem: ‘Terravita na Wyjątkowe Okazje’ obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2 i TVN). Kampania otrzymała również wsparcie w prasie branżowej: ‘Życie Handlowca’ i ‘Poradnik Handlowca’ oraz w ‘Jestem’. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Group, zaś kreacją i produkcją spotu zajął się dział marketingu firmy wspólnie z Dominikiem Wieczorkowskim – reżyserem i autorem scenariuszy dotychczas emitowanych spotów. Terravita jest polskim producentem szerokiej gamy wyrobów czekoladowych: czekolad w tabliczkach, kremów czekoladowych, sosów deserowych, cukierków i figurek z czekolady. (TK)