Kraj

Tesco pomaga uniknąć kolejek

Sieć w tym roku proponuje usługę dostarczenia zakupów świątecznych do domu, po wcześniejszym internetowym zamówieniu.

W tym roku sieć sklepów Tesco postanowiła pomóc klientom w ominięciu stuporu i kolejek w marketach. W ramach usługi Tesco Ezakupy w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia klienci sieci będą mogli zaoszczędzić czas, który straciliby na stanie w kolejkach. 
Tegoroczne działania logistyczne związane z realizacją internetowych zamówień klientów obsłuży ponad 150 pojazdów, 22 sklepy obsługujące internetowy serwis Ezakupy w 16 miastach, zaprojektowany do realizacji zamówień internetowych magazyn i tysiąc przeszkolonych sprzedawców obsługujących, kompletujących i dostarczających zamówienia internetowe.
Udogodnienie polega na tym, że klient sieci składa zamówienie przez internet, określa miejsce odbioru zakupów, dojeżdża na miejsce, otwiera bagażnik, a do środka sprzedawcy pakują zakupy.
Jak zapewnia marketer, obecnie blisko 27 proc. populacji Polski, czyli ok. 10 mln Polaków, znajduje się w zasięgu działania usługi Tesco Ezakupy. Badania prowadzone przez Tesco w sklepie stacjonarnym wskazują, że zakupy zajmują konsumentom średnio około 58 minut, a w okresie przedświątecznym – z pewnością dłużej. 
Nowością wprowadzoną przez Tesco w listopadzie jest otworzony w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej pierwszy w Polsce stacjonarny punkt Zamów i odbierz. Różni się on od pozostałych punktów odbioru zakupów tym, że jest wyposażony we własny minimagazyn, chłodnię i mroźnię. To sprawia, że zapakowanie zakupów do samochodu zajmuje mało czasu, a produkty wymagające przechowywania w lodówce lub zamrażarce przez cały czas czekają w odpowiednich warunkach. Ceny zamówionych towarów są takie same jak w hipermarkecie, klient ustala indywidualnie kiedy odbierze swoje produkty.

Tagi