Kraj

Tesco promuje zdrowe odżywianie

Detalista podkreśla, że angażuje się w kwestie związane z odpowiedzialnym odżywianiem klientów.

Tesco Polska rozpoczęło ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem “Zdrowy apetyt”. Detalista chce pokazać klientom, jak w sposób optymalny i niedrogi zdrowo się odżywiać. Kampanii towarzyszą spotkania z dietetykami w wybranych sklepach, pokazy kulinarne oraz specjalny zegar żywieniowy dostępny na stronie Zdrowyapetyt.pl.

Kampania “Zdrowy apetyt” realizowana przez Tesco ma udowodnić, że niekoniecznie zdrowe odżywianie związane jest z zakupem drogich produktów. Dodatkowo ma również podkreślać zaangażowanie Tesco w kwestie związane ze zdrowiem i odpowiedzialnym odżywianiem klientów.

Działania obejmą całą Polskę. We wszystkich hipermarketach pojawią się materiały informacyjne. Dodatkowo w czterech sklepach Tesco – w Krakowie, Gdyni, Wrocławiu i Warszawie – zorganizowane zostaną spotkania z dietetykami Polskiego Towarzystwa Dietetyki. Imprezom będą towarzyszyć degustacje produktów wybranych przez ekspertów żywieniowych, konkursy oraz wspólne zdrowe gotowanie.

Kampania Tesco ma również swoją internetową odsłonę. Główną atrakcją serwisu www.zdrowyapetyt.pl ma być zegar żywieniowy. Po wypełnieniu krótkiego formularza serwis dopasuje indywidualny plan żywieniowy w formie listy produktów i przepisów. Specjalna wersja zegara żywieniowego będzie dostępna również jako aplikacja na smartfona z systemem Android lub iOS.

Tesco na stronie internetowej przygotowało ponadto ok. 300 przepisów, kalkulatory żywieniowe oraz fakty i mity na temat odżywiania.

Działania “Zdrowy apetyt” wspiera kampania reklamowa w prasie codziennej oraz reklamy display w wybranych portalach internetowych zajmujących się tematyką zdrowia, gotowania i dietami. Za jej realizację odpowiada Codemedia. Autorem strony www.zdrowyapetyt.pl jest agencja reklamowa Czart, natomiast aplikację mobilną przygotowały Czart i spółka Fram.