Kraj

Tesco testuje format Bistro

Detalista ma nowy pomysł, jak nakarmić klientów.

Tesco prowadzi testy kolejnego formatu. Pierwsze Tesco Bistro otwarto razem z rozbudową hipermarketu w Gliwicach do formatu Tesco Extra. Bistro zastąpiło dotychczasowy kącik gastronomiczny. Nowy punkt dysponuje większą powierzchnią i szerszym wyborem potraw. Konsumenci samodzielnie nakładają sobie jedzenie na talerze i z tacami wędrują do kasy, aby za nie zapłacić. Ten model gastronomiczny ma szansę zostać wdrożony także w innych dużych sklepach Tesco.

Tesco Extra to hipermarkety powyżej 10 tys. mkw. Określenie “extra” w nazwie formatu dotyczy nie tylko rozmiarów, lecz także oferty dodatkowych usług. W ramach marketu pod marką Tesco działają np.: apteka, optyk i stoisko sprzedające usługi operatorów komórkowych. W sklepie są także wyspy odzieży marki własnej Tesco F&F.

Obecnie działają cztery obiekty Tesco Extra: w Gliwicach, Poznaniu, Łodzi i Częstochowie.