Kraj

Teva zachęca do badania gęstości kości [wideo]

Działania prowadzą: Initiative, Reprise i Carla Zuri.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzJMSTxC_Guo%22%7D
Firma Teva Pharmaceuticals Polska i marka Calperos rozpoczęły kilkumiesięczny program edukacyjny “Zapobiegaj osteoporozie – Zbadaj swoje kości”. W ramach projektu pacjenci będą mogli przejść bezpłatne, przesiewowe badania gęstości kości (densytometrii-DXA) w kierunku zdiagnozowania osteoporozy. W tym celu przygotowano mobilne laboratoria, które pojawią się w ponad 200 lokalizacjach w całej Polsce.

Akcja wspierana jest kampanią reklamową. Za jej realizację odpowiada dom mediowy Initaitive, należący do grupy Mediabrands. W ramach działań promocyjnych zaplanowano: emisję spotów TV i online oraz lokalną promocję w miastach, w których pojawią się tzw. osteobusy. Agencja Reprise (także należy do grupy Mediabrands) przygotowała również specjalną stronę internetową. Autorem kreacji do kampanii jest
agencja Carla Zuri. Działania reklamowe potrwają do września br.