Kraj

The Digitals autorem projektu "Job.Starter" dla Pracuj.pl

To efekt wygranego przetargu na koncept komunikacji marki do osób młodych i studentów.

AgencjaThe Digitals z Grupy S/F stworzyła strategię dotarcia do generacji Z poprzez nowy kanał marki Pracuj.pl – profil Job.Starter na Instagramie. To efekt wygranego przetargu na koncept komunikacji marki do osób młodych i studentów. Job.Starter pełni rolę nowego medium Pracuj.pl. Pojawiają się tam artykuły oraz informacje ze świata studiów, pracy i przedsiębiorczości. Zawiera także profile pracodawców.

– Stanęliśmy przed wyzwaniem, jak dotrzeć do młodej grupy docelowej z tak – wydawałoby się – poważnym kontentem jak kariera. Chcieliśmy ściągnąć ich w naturalne dla nich miejsce. Dlatego zdecydowaliśmy się na komunikację w mediach społecznościowych, a następnie – przyglądając się rozłożeniu grup wiekowych – wybraliśmy do naszej komunikacji Instagram, gdzie 35% użytkowników jest w wieku od 18 do 24 lat – mówi Marta Janiszewska, senior digital strategist w The Digitals (Grupa S/F). Dodaje, że następnym krokiem było dopasowane naszych treści to tego właśnie kanału. – Wzięliśmy pod uwagę czytelność materiałów na mobile czy chętnie oglądane Instastories, które stały się podstawą naszej komunikacji. Mimo specjalistycznego kontentu nasze treści docierają obecnie nawet do 2 mln użytkowników miesięcznie, co potwierdza, że obrana przez nas strategia była słuszna – uważa Janiszewska.