– Stanęliśmy przed wyzwaniem, jak dotrzeć do młodej grupy docelowej z tak – wydawałoby się – poważnym kontentem jak kariera. Chcieliśmy ściągnąć ich w naturalne dla nich miejsce. Dlatego zdecydowaliśmy się na komunikację w mediach społecznościowych, a następnie – przyglądając się rozłożeniu grup wiekowych – wybraliśmy do naszej komunikacji Instagram, gdzie 35% użytkowników jest w wieku od 18 do 24 lat – mówi Marta Janiszewska, senior digital strategist w The Digitals (Grupa S/F). Dodaje, że następnym krokiem było dopasowane naszych treści to tego właśnie kanału. – Wzięliśmy pod uwagę czytelność materiałów na mobile czy chętnie oglądane Instastories, które stały się podstawą naszej komunikacji. Mimo specjalistycznego kontentu nasze treści docierają obecnie nawet do 2 mln użytkowników miesięcznie, co potwierdza, że obrana przez nas strategia była słuszna – uważa Janiszewska.