Kraj

The Digitals jako full service digital

Agencja po wzmocnieniu działu kreacji będzie śmielej wchodzić na rynek usług e-marketingowych.

The Digitals to spółka, która powstała na początku br. z połączenia agencji Change Digital i Evo. Ta druga ma za sobą ponad pięć lat doświadczeń, ale do tej pory na rynku była znana przede wszystkim z rozwiązań technologicznych i e-commerce.

Teraz po wzmocnieniu działu kreacji, m.in. osobą Michała Kobierzewskiego, dyrektora kreatywnego, który przeszedł z agencji Artegence, spółka chce mocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku typowego e-marketingu. Obecnie w tym zakresie do klientów agencji należą m.in.: Amica, Dom Development, Intel, Microsoft, Netia, Sony i Unilever. The Digitals zatrudnia ponad 60 osób.

 –- Zakończyliśmy wstępną budowę działu kreacji i oferujemy obecnie całe spektrum usług full service digital. Pod jednym dachem mamy teraz kreację, strategię, technologie, social media, SEO/SEM, niedawno zrealizowaliśmy pierwsze projekty mobile i ten dział aktualnie rozwijamy – mówi Artur Karczykowski, CEO agencji.

Chociaż The Digitals nie jest formalnie częścią grupy Change ani Mediacap, to ma z tymi podmiotami powiązania za pośrednictwem udziałowców. W związku z tym współpracuje zarówno z agencją Change Integrated, jak i Scholz & Friends, m.in. przy przygotowaniu przetargów.