Kraj

The North Face rusza ze wsparciem. Również w Polsce

Lokalna kampania będzie prowadzona w prasie i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvYwN478ASjU%22%7D
The North Face, producent odzieży outdoorowej i obuwia, rozpoczyna europejską kampanię marketingową związaną z wprowadzeniem kolekcji wiosennej. Działania pod wspólnym hasłem “#LongerDays” mają na celu zachęcenie jak największej liczby osób do aktywności fizycznej w związku z wydłużającymi się dniami.

W Polsce kampania prowadzona będzie w prasie i internecie. Sercem kampanii digitalowej jest konkurs fotograficzny oraz aplikacja na urządzenia mobilne. W ramach Explorer Photo Contest codziennie nagradzane będą najlepsze zdjęcia związane z aktywnością outdoorową. The North Face Explorer App pozwala z kolei na zapisywanie informacji na temat swoich osiągnięć, dzielenie się nimi z innymi użytkownikami, a także publikację zdjęć z najciekawszych, odwiedzonych miejsc.

Materiały promocyjne zostały przygotowane w centrali firmy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brandcasterz.