Kraj

"The Reward" wygrało główną nagrodę Filmteractive Market

Prace oceniane są dwuetapowo przez międzynarodowy panel ekspercki.

"The Reward" wygrało główną nagrodę Filmteractive Market
W tym roku nagrodę główną Filmteractive Market 2014, ufundowaną przez firmę Evio Polska, zdobył duński projekt “The Reward”. Jurorzy przyznali również nagrodę specjalną, skierowaną do twórców z krajów basenu Morza Bałtyckiego, ufundowaną przez organizację The Northern Dimension Partnership on Culture (NDPC) – zdobył ją międzynarodowy projekt Axion, prezentowany przez polsko-szwedzki zespół.

Prace oceniane były dwuetapowo przez międzynarodowy panel ekspercki, do którego w tym roku zostali zaproszeni: Pietro Pierangeli (Subvertising, Włochy), Charlotte Appelgren (Cine-Regio, Dania), Maciej Hazubski (IQ Partners SA, Polska), Aurelie Taguet (France Télévision, Francja), Lucia Haslauer (ZDF, Niemcy), Sebastian Grabowski (Orange Labs, Polska), Andres Jõesaar (The Group of European Audience Researchers, Estonia), Martin Šimka (Evio Polska Sp. z o.o., Polska). W tegorocznej edycji panelowi przewodniczył Adipat Virdi, brytyjski producent transmedialny.

W pierwszej kolejności na podstawie przesłanych formularzy wybranych zostało osiem najlepszych projektów, które później prezentowano podczas Filmteractive Market. W drugim etapie eksperci mogli zadawać dodatkowe pytania, które pozwoliły wybrać zwycięzców.

Filmteractive Market jest jedną z trzech części Filmteractive Festival. Wydarzenie odbyło się w dniach 24-25.09 2014 r w Łodzi. Magazyn “Media & Marketing Polska” był patronem medialnym konferencji.