The Walt Disney Company w Polsce uruchamia nową ofertę promocyjno-reklamową pod nazwą Disneymedia+. Jak mówi Patryk Piputa, advertising sales & promotion director w The Walt Disney Company Polska, nasz rynek jest pierwszym krajem w Europie, w którym oferta weszła do sprzedaży. W przyszłości może pojawić się w innych krajach regionu, które koordynuje oddział warszawski.
Patryk Piputa kieruje zespołem sprzedającym Disneymedia+. Oferta obejmuje promocję na bazie przedsięwzięć firmowanych przez The Walt Disney Company. Są to m.in. produkcje filmowe, widowiska, magazyny, stacje telewizyjne, serwisy internetowe, płyty DVD oraz gry komputerowe.
Wprowadzając Disneymedia+, koncern chce ułatwić kontakt reklamodawcy z firmą oraz oferować jak najbardziej zintegrowane rozwiązania. Spółka zaproponuje gotowe pakiety, które można dopasowywać do potrzeb, oraz rozwiązania indywidualne. Disney nie podaje szczegółów na temat kosztów pakietów promocyjnych.
W tym roku w kinach pojawią się m.in. kolejne edycje filmów “Piraci z Karaibów” oraz animowane “Auta”. Planowane jest także widowisko muzyczne, które odbędzie się na Stadionie Narodowym. Wokół tych trzech wydarzeń marketer planuje działania skierowane do reklamodawców.