Zagranica

Three zablokuje reklamy mobilne

Brytyjski operator komórkowy będzie blokował reklamy na wszystkich rynkach, gdzie jest obecny.

Three, brytyjski operator komórkowy i dostawca usług internetowych zdecydował, że na poziomie sieci europejskich zablokuje reklamy. Działanie ma być realizowane we współpracy z Technologies Shine – specjalistą od blokowania reklamy mobilnej.
Three będzie wprowadzać blokowanie kolejno, począwszy od Wielkiej Brytanii i Włoch – na rynkach, na których jest obecna. Three świadczy swoje usługi również na terenie Austrii, Danii, Irlandii i Szwecji.
W ciągu trzech najbliższych miesięcy sieć ma określić dokładne działania mające doprowadzić do realizacji trzech biznesowych celów. Pierwsze założenie polega na tym, że klienci nie powinni płacić za pobieranie danych związanych z emisją reklam. Te koszty powinni ponosić reklamodawcy. Three podkreśla, że prywatność i bezpieczeństwo klientów muszą być priorytetem – zdaniem sieci dane pobierane podczas emicji reklam w telefonach komórkowych są wykorzystywane przez reklamodqwców bez wiedzy i zgody klientów. Three uważa również, że reklama powinna być emitowana za zgodą klienta i w zgodzie z jego zainteresowaniami. W przeciwnym wypadku reklama jest źle postrzegana przez odbiorców, bo ich męczy ze względu na złe targetowanie.

(Campaign)