Cztery 15-sekundowe spoty są rozwinięciem 30-sekundowej reklamy, która wystartowała w kwietniu.
Grupa Maspex, producent m.in. napojów napojów energetycznych Tiger, rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej tej marki. Cztery 15-sekundowe spoty są rozwinięciem 30-sekundowej reklamy, która wystartowała w kwietniu. Tym razem w nowoczesnej, dynamicznej i zarazem zabawnej formie marketer prezentuje cztery warianty marki: Fighter, Speed, Mental i Restart.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.
Więcej z kategorii
Kraj
Szykujesz się do przetargu? Przejdź do
Oglądasz wydanie archiwalne.
Zamów dostęp
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".