Kraj

Tiger z pobudzającym konkursem

Brand firmy Maspex wystartował z budzikową aplikacją.

Tiger z pobudzającym konkursem
Marka Tiger z portfolio Maspeksu wystartowała z konkursem “Tiger Budzik – pokaż jak budzić ludzi”. Konkurs jest związany z budzikową aplikacją. Będzie ona dostępna dla użytkowników systemu IOS oraz Android. Firma zapewnia, że jak dotąd aplikacja została pobrana ponad 30 tys. razy. Aplikację mają wyróżniać oryginalne dźwięki, takie jak tygrys w dżungli czy medytujący buddyjscy mnisi.

Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie krótkich plików dźwiękowych – pobudek. Najbardziej pomysłowe, oryginalne, zabawne, a przede wszystkim skuteczne propozycje Tiger nagrodzi atrakcyjnymi nagrodami. Codziennie do wygrania unikatowe bluzy od Chrum.com, 
a co tydzień “Zestaw gracza” (PlayStation 4, telewizor Sony, kamera, gra “FIFA” 2015, Just Dance z kontrolerem move).

Konkursowi towarzyszy kampania internetowa i mobilna oraz działania w mediach społecznościowych, a także limitowana edycja puszek Tiger 250 ml we wszystkich wariantach napoju – Mental, Restart, Classic, Zero. Konkurs trwa do końca listopada. Agencja odpowiedzialna za przygotowanie aplikacji to Young & Rubicam. 
Konkurs przygotowała Lemon Sky JWT
. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Mindshare.