Kraj

Reklama

Personalia

Marketing

Tigers poszerza ofertę i rozbudowuje zespół

Do końca roku w dziale strategii Tigers ma operacyjnie pracować czteroosobowy zespół samodzielnych specjalistów.

Zespół Tigers; fot. materiały prasowe

Agencja digitalowa Tigers stawia na rozwój usług strategicznych. Dział strategii nie tylko rozbudowuje zespół, lecz także poszerza swoją ofertę. Poza oferowanymi dotychczas produktami, takimi jak opracowanie strategii marki czy strategii komunikacji, oferuje też przygotowanie strategii marketingowej, konceptów strategicznych i treningów w tym obszarze. – W naszych strategiach wykorzystujemy autorskie rozwiązania, takie jak praca na pętlach decyzyjnych, co poszerza i udoskonala wąskie patrzenie przez pryzmat lejka zakupowego. Wszyscy stratedzy Tigers są certyfikowanymi trenerami – te umiejętności pozwalają skutecznie wyzwolić moc grupy w trakcie warsztatów strategicznych. Strategię tworzymy tak, żeby mogła być wdrożona przez dowolnego specjalistę na rynku. Z przyjemnością robimy to sami, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby procesem tym opiekował się specjalista po stronie klienta czy nawet inna agencja – wyjaśnia Yossarian Malewski, senior strategy planner i team leader w Tigers.

Ola Bulanda, dotychczas junior strategist, awansowała na stanowisko strategy planner. Team leaderem działu pozostaje Yossarian Malewski, który pełni także funkcję senior strategy plannera. Do końca roku w dziale strategii Tigers ma operacyjnie pracować czteroosobowy zespół samodzielnych specjalistów.

Dział strategii Tigers jest również zaangażowany w realizację planów i wychodzi do klientów z odświeżoną ofertą, którą agencja opisała w dokumencie “6 kroków Tygrysa” – to guideline postępowania przy opracowaniu kampanii, który ma gwarantować spójność i efektywność podejmowanych działań. W najbliższych planach agencji jest także uzupełnienie oferty treningów strategicznych o dwie nowe pozycje. Aktualnie realizowany jest “Trening z budowania strategii komunikacji”. Do końca trzeciego kwartału tego roku pojawi się także “Trening z budowania strategii marki”.