Kraj

TikTok i Empik rozpoczynają współpracę

O wszystkich wspólnych aktywnościach użytkownicy TikToka dowiedzą się ze strony dostępnej w sekcji "Odkryj" lub śledząc poświęcony akcji hasztag.

TikTok i Empik rozpoczynają współpracę, która ma na celu promocję czytelnictwa i wsparcie kultury w Polsce. Platforma objęła patronatem nagrodę “Odkrycia Empiku” i zapowiada początek wspólnych inicjatyw. Obie marki zapowiadają szereg różnorodnych działań komunikacyjnych, również z zakresu CSR – zarówno w Empiku, na platformie TikTok, jak i poza nią.

Ponadto platforma wspólnie z zasięgowymi twórcami będzie zachęcać do oddawania głosów na Nagrodę Publiczności w ramach “Bestsellerów Empiku”. Głosowanie w aplikacji Empik potrwa od 1 do 10 lutego. TikTok stworzy także w okresie głosowania hashtag challenge, w którym użytkownicy polecać będą swoje ulubione lektury.

O wszystkich wspólnych aktywnościach użytkownicy TikToka dowiedzą się ze strony dostępnej w sekcji “Odkryj” w aplikacji lub śledząc poświęcony akcji hasztag.