Zagranica

TikTok ogłasza globalne partnerstwo z Shopify

Celem współpracy jest ułatwienie ponad milionowi sprzedawców korzystających z platformy e-commerce Shopify dotarcia do rzeszy młodych użytkowników TikToka.

Sprzedawcy na Shopify będą mogli tworzyć, uruchamiać i optymalizować kampanie marketingowe na TikToku bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego Shopify. Wystarczy zainstalowanie nowej aplikacji TikTok dostępnej w Shopify App Store. Użytkownicy będą mieli z jej poziomu dostęp do kluczowych funkcji Menedżera reklam TikTok dla firm. Nowy kanał TikTok dla sprzedawców Shopify jest już dostępny w Stanach Zjednoczonych. W przyszłym roku pojawi się na innych rynkach, w tym w Europie i Azji Południowo-Wschodniej.

Umowa ma z czasem zostać rozszerzona o inne funkcje zakupowe, ułatwiając użytkownikom TikToka odkrywanie sprzedawców z Shopify, przeglądanie ich produktów i robienie zakupów bezpośrednio w aplikacji. Partnerstwo z Shopify ma pozwolić platformie wideo skuteczniej konkurować z Facebookiem. Gigant mediów społecznościowych wprowadził niedawno szereg aktualizacji dotyczących zakupów na Facebooku, Instagramie i w WhatsApp, aby nakierować użytkowników na zakupy bezpośrednio w tych aplikacjach, a następnie umożliwić im  płatności za pomocą Facebook Pay.