Kraj

Timecode przechodzi rebranding i otwiera nowy dział produkcyjny

Studio rozwija kompetencje w obszarze branded content.

Timecode przechodzi rebranding i otwiera nowy dział produkcyjny
Dom produkcyjny Timecode, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, rozwija strukturę i tworzy dział do produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek, wprowadzając nową, uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis WWW. Rebrandingowi towarzyszy wyodrębnienie działu produkcyjnego, który specjalizować się będzie wyłącznie w realizacjach filmów branded content. Za koordynację pracy nowego zespołu odpowiadać będzie producentka Agnieszka Piłat, związana z Timecode od 2013 r. Do działu branded content dołączyła też Agata Derwnis (2d motion designer) oraz Sebastian Hiller (kierownik produkcji).

Studio planuje rozszerzenie współpracy z wybranymi reżyseriami, posiadającymi doświadczenie zarówno w projektach reklamowych, jak i typowo kontentowych, m.in. Bartoszem Konopką.

Za opracowanie koncepcji komunikacji wizualnej odpowiada studio projektowe Leniva.