Zagranica

Tinder z innowacyjną animacją dla milenialsów

Za przygotowanie filmu odpowiada agencja In-House.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfKDRCYHi9-4%22%7D
Tinder, serwis społecznościowy dla randkujących, wystartował na Wyspach Brytyjskich z kampanią. Przygotował animowany film, który zestawia historię zakochania ludzi pierwotnych z komplikacjami współczesnych związków.
Animacja pokazuje, jak konwenanse, społeczne obostrzenia, homofobia, uprzedzenia i mity utrudniają komunikację w związkach, podczas gdy mają one być czymś naturalnym. Na pomysł animacji wpadł zespół marketingowy Tindera, a za przygotowanie filmu odpowiada agencja In-House.

(Campaign)