Kraj

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych [wideo]

Firma prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpnDt3mUXfUo%22%7D
Reklama sklepu internetowego Tirendo będzie dostępna w wersji 15- i 30-sekundowej i będzie transmitowana w TVP Info, National Geographic, Polsat Play, TVN Turbo, Comedy Central, Discovery Channel.

Spot został zrealizowany i wyprodukowany przez agencję Bomaye, producentem była Ewa Nikic, a reżyserem Kuba Lubniewski.
 
Sklepy internetowe Tirendo należą do grupy Delticom, europejskiego lidera internetowej sprzedaży opon.