Kraj

TNS OBOP i Nasza Klasa tworzą Connect

W konstrukcji nowej oferty badawczej szczególny nacisk został położony na dostęp do wąskich grup celowych.

TNS OBOP oraz Nasza Klasa podjęły długofalową wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online, tworząc ofertę Connect. Połączenie sił obu firm ma gwarantować duże korzyści dla klientów.

Od marca ub.r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej oferty badawczej Connect. Bazuje ona na e-społeczności.

W konstrukcji oferty szczególny nacisk został położony na dostęp do wąskich grup celowych, np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych czy klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.

Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br. współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze Connect do swojej oferty.