Kraj

TNS OBOP przebadał rynek reklamy ambientowej

Na zlecenie agencji Krewcy Krawcy przeprowadzono pierwsze badanie rynku reklamy ambientowej w Polsce.

Instytut TNS OBOP przeprowadził analizę rynku reklamy ambientowej. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie agencji Krewcy Krawcy, której przedstawiciele podkreślają, że jest to pierwszy taki projekt monitorujący ten segment. Celem analizy było zdefiniowanie, ocena i oszacowanie wielkości rynku ambientu. Jak mówi Dominik Damaziak, group sales director w Krewkich Krawcach, badanie pokazało, że jeśli chce się określić wielkość tego rynku, najpierw należy wypracować jego definicję. Raport zaprezentował także opinie klientów na temat tego typu komunikacji oraz prognoz, w jakim kierunku będzie się rozwijał.

Badanie przeprowadzono na początku tego roku metodą wywiadów pogłębionych. Respondentami były osoby odpowiedzialne za zakupy mediów w 31 domach mediowych.

Kopia raportu dostępna jest pod adresem:

https://mmp24.pl/i/fmfiles/artykuly/raport-rynek-ambientu-w-polsce-oceny-i-opinie_1.pdf