Kraj

Tomasz Bałuk nowym prezesem SAR

Magdalena Czaja z San Markos i Przemysław Bogdanowicz z BBDO zostali członkami zarządu organizacji.

Podczas wczorajszego walnego zgromadzenia Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jego członkowie wybrali nowego prezesa organizacji, został nim Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. Spośród 14 zgłoszonych kandydatów był jedynym, który podjął oficjalną decyzję o wzięciu udziału w wyborach na stanowisko prezesa.

Wybrani ponadto zostali członkowie uzupełniający do zarządu SAR. Kota Przyborę, dyrektora kreatywnego PZL, który zrezygnował z funkcji prezesa KTR, co oznacza rezygnację także ze stanowiska w zarządzie SAR (patrz MMP24 z 15 lutego), zastąpił Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer w BBDO Warszawa. Sławomira Stępniewskiego, president Hypermedia/CEO Isobar Poland & CEE, o którego rezygnacji pisaliśmy w poniedziałek (MMP24 z 21 marca br.), zastąpiła Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Do stowarzyszenia przyjęto również nowych członków wspierających, którymi zostali przedstawiciele agencji Malum, Ars Thanea, Szwejkowski, Hand Made oraz domu mediowego Arena Media Communications.