Kraj

Tomasz Brycki awansuje w marketingu Kompanii Piwowarskiej

Menedżer powiększył zakres obowiązków.

Tomasz Brycki, dotychczasowy szef zespołu ds. strategii portfela i planowania oraz insightów, awansował i objął stanowisko marketing developement directora. Oprócz dotychczasowych obowiązków w nowej funkcji podlega mu część kompetencji z zespołu ds. komunikacji i serwisu marketingowego, czyli komunikacja marek w mediach, brand PR, sponsoring oraz digital.
Tomasz Brycki pracuje w KP od 18 lat.

Marek Wziątek, poprzedni szef zespołu ds. komunikacji i serwisu marketingowego, rozstał się z Kompanią Piwowarską pod koniec ub.r. Przeszedł do Grupy Volkswagen, gdzie objął stanowisko dyrektora marketingu i PR marki Volkswagen w Polsce.

Z kolei Karolina Kulinek-Łatka, odpowiedzialna wcześniej w KP za insighty konsumenckie, przejęła odpowiedzialność za markę Lech po odejściu z firmy Macieja Derdy.