Kraj

Tomasz Kammel w reklamie Playa

Reklamuje abonamenty ze smartfonami za 50 zł/mies.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6YFc4Xs_UTI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna kampanię, w której reklamuje ofertę abonamentów komórkowych za 50 zł/mies. ze smartfonami. Występuje w niej prezenter telewizyjny Tomasz Kammel, który brał już udział w reklamach operatora. Kampania obejmuje: telewizję, internet, reklamę zewnętrzną (OOH) oraz materiał POS w salonach sprzedaży operatora.

Kreację reklam dla Playa przygotowuje agencja Grandes Kochonos, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.