Kraj

Tomasz Karolak ponownie reklamuje panele fotowoltaiczne Sunday Polska [wideo]

Kampania w telewizji i online.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEXxANxssOCg%26ab_channel%3DSunday%22%7D
Firma Sunday Polska, dostawca instalacji fotowoltaicznych, rusza z kampanią reklamową, którą przez siedem tygodni będzie prowadziła w telewizji oraz w internecie, m.in. w serwisach VoD grup Polsat, TVN i TVP oraz w mediach społecznościowych. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. W reklamach dostawcy ponownie występuje aktor Tomasz Karolak.

Sunday Polska wykorzystuje hasło: “Mikro spłatka i makro oszczędności”, którym promuje bezodsetkowe raty przez pierwsze sześć miesięcy umowy na finansowanie instalacji.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji Sebastian Wełdycz. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New Pixel Forge (CGI). Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.