Kraj

Tomasz Kosko został head of consumer communication team w Polpharmie

Jego zespół odpowiada głównie za media, kreację, PR, produkcję, digital, badania i projekty specjalne.

Tomasz Kosko został head of consumer communication team w Polpharmie
Tomasz Kosko awansował w Polpharmie na stanowisko head of consumer communication team. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację konsumencką, w szczególności za media, kreację, PR czy produkcję. Do zadań jego zespołu należy też odpowiedzialność za całość procesów digitalowych marek. Sprawuje również pieczę nad efektywnością, badaniami, ekonometrią i projektami specjalnymi (m.in.: współpracą z e-aptekami, strategią e-commerce, w tym rozwojem własnego kanału, projektami programatycznymi, warsztatami, szkoleniami, współpracą z rynkami zagranicznymi). 

Kosko w maju 2017 objął stanowisko senior consumer communication team managera w Polpharmie. Wcześniej pełnił funkcję media managera Polpharmy. Z tą firmą związany jest od 2012 r. Wcześniej pracował w USP Zdrowie jako senior media specialist. Doświadczenie zdobywał również po stronie agencji mediowych takich jak ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith) czy PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub – IPG).