Kraj

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9G7BFCzDNPg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPvH_ugbM3mo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtfhNh8Xba9Y%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W najnowszej kampanii serwisu VoD Showmax przygotowanej przez agencję Bridge2Fun występuje Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z kinowego hitu ostatnich tygodni, filmu “Botoks”. W kilku krótkich spotach aktor wciela się m.in. w kobietę, nauczyciela i pracownika służby więziennej. W każdej historii zachęca do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu.

Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (senior copywriter), Szymon Demirkol (senior art director). Koordynację działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (account director) wraz z Tomaszem Milewskim (account supervisor).

Kampania będzie prowadzona w telewizji i w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.