Kraj

Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo]

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Eskadra.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdR0gW0QIyHo%22%7D
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Lotosu będąca kontynuacją cyklu “Naj nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw oraz gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych. Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za postprodukcję odpowiada Televisor. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith.