Tomasz Rożenek objął stanowisko dyrektora zarządzającego Sportfive Poland. Dotychczas pełnił funkcję head of central sales polskiego oddziału międzynarodowej agencji marketingu sportowego. W strukturach grupy – począwszy od UFA Sports, Lagardere Sport & Entertainment oraz Sportfive – pracuje od ponad 10 lat.

– Jednym z priorytetów naszej firmy jest umożliwienie ciągłego rozwoju zawodowego menedżerów, co przyczynia się do budowania silnych kompetencji w ramach najważniejszego z elementów, który konstytuuje “five” w Sportfive – naszych ludzi. Dzięki tak doświadczonym i zaangażowanym ekspertom jak Tomasz Rożenek jesteśmy w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty oraz dostarczać wartość dla pozostałych interesariuszy współtworzących siłę Sportfive: marek, podmiotów sportowych, platform medialnych i fanów – powiedział Stefan Felsing, CEO Sportfive. Dodał też, że wyniki firmy pokazują, że Polska jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków w obszarze biznesu sportowego i jest przekonany, że oddział kierowany przez Rożenka będzie skutecznie realizował założenia związane z dalszą profesjonalizacją i rozwojem lokalnego rynku.
Tomasz Rożenek w ramach Sportfive był i jest odpowiedzialny za komercjalizację praw marketingowych, medialnych i hospitality, między innymi dla takich podmiotów sportowych jak Polski Związek Piłki Nożnej, Ekstraklasa SA, kluby Ekstraklasy, Polski Związek Narciarski, PLS, Projekt Warszawa, Runmageddon, Borussia Dortmund. Równolegle odpowiada za rozwój projektów konsultingowych i aktywizacyjnych na rzecz marek obsługiwanych przez agencję. Zajmuje się również dywersyfikacją biznesu Sportfive w obszarze esportu. Implementuje na polskim rynku międzynarodowe projekty marketingowe firmy, takie jak partnerstwo z Międzynarodową Federacją Piłki Ręcznej (IHF) i mistrzostwami świata w piłce ręcznej, które w 2023 r. odbędą się w Polsce i Szwecji. Jest członkiem zarządu i jednym z założycieli Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.